Lördag morgon

Helt plötsligt blev det morgon och lördag. Ibland går tiden fort även fast jag brukar känna att tiden går för långsamt. Jag sitter just nu och smuttar på lite kaffe som återstår i koppen. Har ätit en härlig frukost och snart ska jag möta upp Maria på gymmet. Alltid skönt att starta dagen med lite rörelse, tycker att hela dagen och humöret blir så mycket bättre när man kört det där träningspasset som man nästan alltid är så otaggad på innan. 

Igår var det fredag och jag och tjejerna var ute och åt gott på pizzahut. Vi hade det mysigt och satt och babbla några timmar. En bra kväll med andra ord. Idag ser det ut som att familjen är taggad på att käka ute igen och jag hänger förmodligen på dem om inte annat frästar mig. Ha det feeint så länge!




Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar