Noteringar och punkteringar

•Jag är otroligt trött på Sverige och ser mig själv som en arbetare i Norge eller USA i framtiden. Efter gymnasiet. 

•Jag älskar att laga mat med sällskap. Kan sitta och planera i dagar var hur och när. Det är så mysigt

•Mina fingrar har oerhört lätt för sig att somna! Alltså att dem sticker. Sjukt irriterande.

•Jag har blivit beroende utav sötningsmedlet i Cola light och Zero. Något jag måste sluta med för det är bara skit för våra härliga kroppar. 

•Jag älskar skor och tycker det kan klä upp och vara ett viktigt plagg på en outfit men bokstavligen hatar att vara ute och handlar de. Hittar alltid fel och anledningar till att "kolla vidare en annan dag" 

•Jag har haft i stort sätt alla "de vanliga" hårfärgerna men ändå aldrig bestämt mig för vilken som jag trivs bäst i. 

•Jag har börjat älska att läsa. Läser alltid på bussen nu mer och innan jag går och lägger mig. 

•Jag är en otroligt morgonpigg person. Är aldrig trött längre när larmet tjuter kvart i sex på morgonen. Nästan flyger upp. 

•jag har bestämt mig för att vara den mest oberörda personen nu mer. Inte sätta andras problem före en själv och inte låta dålig energi förstöra en. JAG är viktig och jag har ett ansvar att se till så att anna gör det hon mår bra av! Selfiepower. De e vad många förvirrade människor där ute behöver tror jag. 
👊





Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar